Skąd mam wiedzieć, czy kategorie w przyszłym roku nie zmienią się?
Takiej pewności nie ma, ale o wszystkim będziemy Was informować na bieżącą na naszej strone bądź Facebook’u. Ciągle myślimy nad innymi kategoriami – może macie swoje pomysły?
Czy, jeżeli mieszkam w akademiku, mam podać ten adres czy domowy?
Adres jest nam potrzebny by wysłać nominowanym zaproszenia, więc wyślij ten, pod którym najpewniej poczta do Ciebie dotrze.
Czemu nie ma jeszcze informacji o sponsorach?
Informacja taka pojawi się w momencie podpisania umów ze sponsorami. Możemy zdradzić nieoficjalnie, że znaleźliśmy już kilka firm oferujących szkolenia lub staże. Ich nazwy pojawią się wkrótce na stronie.
Co można wygrać?
Co roku nagrodą w Konkursie jest statuetka KAROLA w kształcie piramidy oraz inne nagrody, które pozyskają organizatorzy. Do tej pory były to: praktyki, szkolenia, książki, oprogramowanie i certyfikaty od firmy Microsoft, kursy językowe, rejs promem do Szwecji, bilety do teatru, do U7 i inne.
Chciałbym, aby mój projekt z badań marketingowych wziął udział w konkursie, co muszę zrobić?
Cztery prace nominują prowadzący zajęcia, jeśli jednak nie wybrali Twojej możesz zdobyć „dziką kartę”. Aby mieć taką możliwość zgłoś swoją pracę drogą mailową, na adres zgloszenia@karole.pl. W temacie maila należy zawrzeć:
nazwiska autorów pracy, temat oraz kategorię, w której uczestnicy ubiegają się o nominację.
W treści maila należy umieścić krótki (do 60 słów) opis zgłaszanej pracy – czego dotyczy, najważniejsze poruszane aspekty. Termin nadsyłania prac znajduje się w regulaminie i aktualnościach. Następnie na funpage Konkursu Karole na facebook odbywa się głosowanie. Praca, która zdobędzie najwięcej lajków wygra „dziką kartę”.
Zapraszamy do wysyłania pytań do adrianna.slusarska@karole.pl
Biuro Organizacyjne Konkursu KAROLE 2018