FAQ


Skąd mam wiedzieć, czy kategorie w przyszłym roku nie zmienią się?

Takiej pewności nie ma, ale o wszystkim będziemy Was informować na bieżącą na naszej strone bądź Facebook’u. Ciągle myślimy nad innymi kategoriami – może macie swoje pomysły?

Czy, jeżeli mieszkam w akademiku, mam podać ten adres czy domowy?

Adres jest nam potrzebny by wysłać nominowanym zaproszenia, więc wyślij ten, pod którym najpewniej poczta do Ciebie dotrze.

Czemu nie ma jeszcze informacji o sponsorach?

Informacja taka pojawi się w momencie podpisania umów ze sponsorami. Możemy zdradzić nieoficjalnie, że znaleźliśmy już kilka firm oferujących szkolenia lub staże. Ich nazwy pojawią się wkrótce na stronie.

Co można wygrać?

Co roku nagrodą w Konkursie jest statuetka KAROLA w kształcie piramidy oraz inne nagrody, które pozyskają organizatorzy. Do tej pory były to: praktyki, szkolenia, książki, oprogramowanie i certyfikaty od firmy Microsoft, kursy językowe, rejs promem do Szwecji, bilety do teatru, do U7 i inne.

Chciałbym, aby mój projekt z badań marketingowych wziął udział w konkursie, co muszę zrobić?

Cztery prace nominują prowadzący zajęcia, jeśli jednak nie wybrali Twojej możesz zdobyć „dziką kartę”. Aby mieć taką możliwość zgłoś swoją pracę drogą mailową, na adres zgloszenia@karole.pl. W temacie maila należy zawrzeć:
nazwiska autorów pracy, temat oraz kategorię, w której uczestnicy ubiegają się o nominację.
W treści maila należy umieścić krótki (do 60 słów) opis zgłaszanej pracy – czego dotyczy, najważniejsze poruszane aspekty. Termin nadsyłania prac znajduje się w regulaminie i aktualnościach. Następnie na funpage Konkursu Karole na facebook odbywa się głosowanie. Praca, która zdobędzie najwięcej lajków wygra „dziką kartę”.


Zapraszamy do wysyłania pytań do adrianna.slusarska@karole.pl

Biuro Organizacyjne Konkursu KAROLE 2018 

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone